Opsætningsguide til Zaptec Go
Ting vi skal igennem
1. Opdater din Zaptec Go til det seneste firmware (version 1.1.0.4 eller senere)
2. Download Monta Appen til din smartphone og opret en profil
3. Tilføj & Forbind din ladeboks med Monta appen
4. Tilmeld dig Zapp abonnement i appen
5. Tak for din anmodning om abonnement
• Du får en besked i Monta når vi har godkendt kontrakten (typisk indenfor 48 timer)
• Serviceaftalen og elrefusion starter umiddelbart after godkendelsen.
Hent Monta appen her
1. Download Monta appen og opret en profil
2. Opdater din Zaptec Go til det seneste firmware (version 1.1.0.4 eller senere)
1. Åben Zaptec Appen på din smartphone
2. klik på de tre prikker øverst højre hjørne og vælg "configure" products
3. Vælg din oplader på listen
4. indtast pinkode, findes på vejledningsguide
5. Scroll til bunden, klik update firmware
6. Zaptec Go vil lyse "lilla" under opdatering
3. Forbind med Monta
Scan QR-koden eller tryk på knappen herunder med din mobil for at opsætte din Zaptec Go med Zapp og Monta.
4. Du er klar til at tilføje Zapp's service- og refusionsaftale til din Zaptec Go
• Tryk på “Ladere” ->
• Tryk på “tandhjulet” på din ladestander ->
• Tryk på “abonnementer” ->
• Tryk på “Læs mere” ved Zapp serviceaftale med elrefusion ->
• Opdater profil med fornavn, efternavn, e-mail, telefonnummer og IBAN. VIGITIGT AT DU BEKRÆFTER DIN EMAIL inden du går videre.
• Læs/accepter vilkår og betingelser og tryk på “Abonner”
• Klik på linket for at udfylde kontrakten online.
5. Tak for din anmodning om abonnement
• Dit abonnement/refusionsaftale træder i kraft fra den dato hvor dit abonnement er godkendt. Når vi har modtaget den underskrevne aftale behandler vi din anmodning om abonnement.
• Du vil modtage din godkendelse af abonnement i Monta APP (typisk indenfor 48 timer)