Wallbox Pulsar Max/Pro opsætningsguide

Ting vi skal igennem

1. Opdater din Wall Box Pulsar Max/Pro til den seneste firmware.

2. Download Monta Appen til din smartphone og opret en profil

3. Tilføj & Forbind din ladeboks med Monta appen

4. Tilmeld dig Zapp abonnement i appen

5. Tak for din anmodning om abonnement

• Du får en besked i Monta når vi har godkendt kontrakten (typisk indenfor 48 timer)


Serviceaftalen og elrefusion starter umiddelbart after godkendelsen. 

Hent Monta appen  her

1. Download Monta appen og opret en profil.

2. Opdater din Wallbox Pulsar Max til den seneste firmware.

1. Åben Wallbox Appen

2. Vælg din oplader på listen

3. Klik på gearet i øverste højre hjørne, vælg "opladerinfo", klik på "opladerversion". vælg "opdater", hvis der er en tilgængelig.

3. Klik på knappen nedenfor

Abn et link til Motna-integration og instruktioner.

4. Du er nu klar til at tilføje Zapp serviceaftale og elrefusion abonnement til din ladestander.

Tryk på “Ladere” ->
Tryk på “tandhjulet” på din ladestander ->
Tryk på “abonnementer” ->
Tryk på “Læs mere” ved Zapp serviceaftale med elrefusion ->
Opdater profil med fornavn, efternavn, e-mail, telefonnummer og IBAN. VIGITIGT AT DU BEKRÆFTER DIN EMAIL inden du går videre.
Læs/accepter vilkår og betingelser og tryk på “Abonner”
Klik på linket for at udfylde kontrakten online

Download vores "kom-i-gang" med Monta guide her

5. Tak for din anmodning om abonnement.

• Dit abonnement/refusionsaftale træder i kraft fra den dato hvor dit abonnement er godkendt. Når vi har modtaget den underskrevne aftale behandler vi din anmodning om abonnement.

• Du vil modtage din godkendelse af abonnement i Monta APP (typisk indenfor 48 timer)