Monta opsætning af Wallbox Pulsar Max/Pro - Få refusion af elafgiften via serviceaftale abonnement
Ting vi skal igennem
1. Hvad indeholder en serviceaftale hos Zapp
2. Opdater din Wall Box Pulsar Max/Pro til den seneste firmware
3. Download Monta Appen til din smartphone og opret en profil
4. Tilføj og forbind din ladeboks med Monta appen
5. Tilmeld dig Zapp abonnement i appen
6. Tak for din anmodning om abonnement
• Du får en besked i Monta når vi har godkendt kontrakten (typisk indenfor 48 timer). Serviceaftalen og elrefusion starter umiddelbart after godkendelsen.
Hent Monta appen her
Serviceaftale hos Zapp gennem Monta
Selvom vi både tilbyder serviceaftale med/uden elaftale, anbefaler vi at du samle begge dele hos os.
Vi er nemlig kun berettiget til at søge afgiften tilbage inkl. moms, hvis du også tegner en el-aftale hos Zapp Energy.
Serviceaftale med refusion og elaftale
94 øre/kWh* tilbagebetalt i elrefusion med elaftale hos Zapp Energy (Refusionssats ændres igen i 2025, 2028, 2029)
- Vi tager fuldt ansvar og risiko for ladebokse på aktive serviceaftaler (inkl. reparation og erstatning)
- Se hvor meget refusion du modtager, og få straks udbetaling
- Få adgang til hele 600.000+ ladebokse i hele Europa, så du kan oplade mens du er på farten
- Gør brug af Smart-Charge og oplad automatisk når strømmen er grønnest og billigst
- Du ejer 100% din egen ladeboks, også hvis aftalen opsiges
- Gør din ladeboks offentlig og tjen penge når andre oplader på din ladeboks
- Ingen binding, du kan opsige aftalen dag-til-dag
Serviceaftale til 69 kr./md.
Strøm til indkøbspris + 0,05 kr./kWh i tillæg og 25 kr./md. i abonnement
Serviceaftale med refusion uden elaftale
74 øre/kWh tilbagebetalt i elrefusion uden krav til en bestemt elleverandør (Refusionssats ændres igen i 2025, 2028, 2029)
- Vi tager fuldt ansvar og risiko for ladebokse på aktive serviceaftaler (inkl. reparation og erstatning)
- Se hvor meget refusion du modtager, og få straks udbetaling
- Få adgang til hele 600.000+ ladebokse i hele Europa, så du kan oplade mens du er på farten
- Gør brug af Smart-Charge og oplad automatisk når strømmen er grønnest og billigst
- Du ejer 100% din egen ladeboks, også hvis aftalen opsiges
- Gør din ladeboks offentlig og tjen penge når andre oplader på din ladeboks
- Ingen binding, du kan opsige aftalen dag-til-dag
Serviceaftale til 69 kr./md.
Strømmen betales hos dit nuværende elselskab
Monta opsætningsguide
1. Download Monta appen og opret en profil
1. Åben App Store / Google Play
2. Søg "Monta" og vælg appen Monta Charge
3. Åben appen og opret profil
4. Tjek herefter din email og klik på bekræftelseslinket i mailen fra Monta
2. Opdater din Wallbox Pulsar Max til seneste firmware
1. Åben App Store / Google Play
2. Søg "Wallbox" og installer appen
3. Tilføj og forbind derefter din lader i appen (link til guide)
4. Vælg herefter din oplader på listen og klik på "gearet i øverste-højre hjørne
5. Vælg herfra "Opladerinfo -> Opladerversion" og klik "Opdater" hvis der er en tilgængelig
3. Forbind med Monta
Tryk på knappen nedenfor og åben linket, og forbind din Wallbox Pulsar Max / Pro til Monta.
4. Tilmeld din Zaptec Go serviceaftale med refusion gennem Monta
1. Åben Monta appen og tryk på “Ladere”
2. Tryk på “Tandhjulet” på din ladeboks
3. Tryk på “Abonnementer”
4. Tryk på “Læs mere” ved Zapp's serviceaftale med elrefusion
5. Opdater profil med navn, mail, telefonnummer og IBAN-nummer. NB! Vigtigt at du har bekræftet din mail inden du fortsætter.
6. Læs/accepter vilkår og betingelser og tryk på “Abonner”
7. Klik på linket for at udfylde kontrakten online
5. Tak for din anmodning om abonnement
Din serviceaftale med refusion træder i kraft fra den dato hvor dit abonnement er godkendt. Når vi har modtaget den underskrevne aftale behandler vi din anmodning om abonnement.
Du vil modtage din godkendelse af abonnement i Monta app (typisk indenfor 48 timer)