Zapp er nu en del af NRGi

Siden 2020 har vi hos Zapp udfordret markedet med ærlige, enkle og elbilvenlige løsninger – nu fortsætter vi rejsen som en del af NRGi. Samme passion, samme kvalitet – bare med endnu flere muligheder.

zapp maxicharger

Monta opsætning af Zapp Maxicharger - Få refusion af elafgiften via serviceaftale abonnement hos NRGI

Ting vi skal igennem

1. Hvad indeholder en serviceaftale hos NRGI

2. Opdater din Zapp Maxicharger til seneste firmware

3. Download Monta appen og opret en profil

4. Tilføj og forbind din ladeboks med Monta appen

5. Tilmeld dig NRGI serviceaftale i appen

6. Tak for din anmodning om serviceaftale

• Du får en besked i Monta når vi har godkendt kontrakten (typisk indenfor 48 timer)


Serviceaftalen og elrefusion starter umiddelbart after godkendelsen. 

Hent Monta appen  her

Serviceaftale hos NRGI gennem Monta

Selvom vi både tilbyder serviceaftale med/uden elaftale, anbefaler vi at du samle begge dele hos os.

Vi er nemlig kun berettiget til at søge afgiften tilbage inkl. moms, hvis du også tegner en el-aftale hos NRGI.

Serviceaftale med refusion og elaftale

89,5 øre/kWh* tilbagebetalt i elrefusion med elaftale hos NRGI (Refusionssats ændres igen 2028, 2029)

  • Fuld elrefusion med Moms
  • Vi tager fuldt ansvar og risiko for ladebokse på aktive serviceaftaler (inkl. reparation og erstatning)
  • Se hvor meget refusion du modtager, og få straks udbetaling
  • Få adgang til hele 600.000+ ladebokse i hele Europa, så du kan oplade mens du er på farten
  • Gør brug af Smart-Charge og oplad automatisk når strømmen er grønnest og billigst
  • Du ejer 100% din egen ladeboks, også hvis aftalen opsiges
  • Gør din ladeboks offentlig og tjen penge når andre oplader på din ladeboks
  • Ingen binding, du kan opsige aftalen dag-til-dag

Serviceaftale til 69 kr./md.

Strøm til indkøbspris + 0,0529 kr./kWh i tillæg og 29 kr./md. i abonnement

Serviceaftale med refusion uden elaftale

71,6 øre/kWh tilbagebetalt i elrefusion uden krav til en bestemt elleverandør (Refusionssats ændres igen i 2028, 2029)

  • Fuld elrefusion uden Moms
  • Vi tager fuldt ansvar og risiko for ladebokse på aktive serviceaftaler (inkl. reparation og erstatning)
  • Se hvor meget refusion du modtager, og få straks udbetaling
  • Få adgang til hele 600.000+ ladebokse i hele Europa, så du kan oplade mens du er på farten
  • Gør brug af Smart-Charge og oplad automatisk når strømmen er grønnest og billigst
  • Du ejer 100% din egen ladeboks, også hvis aftalen opsiges
  • Gør din ladeboks offentlig og tjen penge når andre oplader på din ladeboks
  • Ingen binding, du kan opsige aftalen dag-til-dag

Serviceaftale til 69 kr./md. - Strømmen betales hos dit nuværende elselskab

Ønsker du denne aftale kræver at du kontakter os telefonisk på 42713730.

Monta opsætningsguide

1. Download Monta appen og opret en profil

1. Åben App Store / Google Play

2. Søg "Monta" og vælg appen Monta Charge

3. Åben appen og opret profil

4. Tjek herefter din email og klik på bekræftelseslinket i mailen fra Monta

2. Opdater din Zapp MaxiCharger til seneste firmware

3. Forbind med Monta

1. Åben linket: Forbind med Monta og tryk på "Open app" for at forbinde din ladeboks med Monta.

4. Tilmeld din Zapp MaxiCharger serviceaftale med refusion gennem Monta

1. Åben Monta appen og tryk på “Ladere”

2. Tryk på “Tandhjulet” på din ladeboks

3. Tryk på “Abonnementer”

4. Tryk på “Læs mere” ved "NRGI Privat - Serviceaftale med elfatale - ladeboks fra anden leverandør"

5. Opdater profil med navn, mail, telefonnummer og IBAN-nummer. NB! Vigtigt at du har bekræftet din mail inden du fortsætter jf. pkt. 1.4

6. Læs/accepter vilkår og betingelser og tryk på “Abonner”

7. Klik på linket for at udfylde kontrakten online

Tak for din anmodning om abonnement

Din serviceaftale med refusion træder i kraft fra den dato hvor dit abonnement er godkendt. Når vi har modtaget den underskrevne aftale behandler vi din anmodning om abonnement.

Du vil modtage din godkendelse af abonnement i Monta app (typisk indenfor 48 timer)