Serviceaftale til din ladeløsning

Med en serviceaftale hos NRGi Zapp er både du og din ladeboks i gode hænder. Du får automatisk refusion af den strøm, du bruger til opladningen af din elbil, og skulle du mod forventning få brug for hjælp, sidder vores prisvindende kundeservice klar til at hjælpe dig døgnet rundt.

Serviceaftale med refusion og elaftale

Fordelene ved en serviceaftale hos NRGi Zapp

• Automatisk refusion af elafgiften på opladning af din elbil (betinget af, at du har en elaf-tale hos NRGi)

• Fuld garanti på din ladeboks og derfor tryghed i, at den altid fungerer

• Overblik over forbrugsdata på dine opladninger i realtid

• Support døgnet rundt

• Med app’e NRGi Opladning kan du nemt lade, når strømmen er billigst

• Adgang til mere end 600.000 ladestandere på tværs af Danmark og Europa


Bestil den variable elaftale NRGi Time og modtag automatisk fuld refusion for den strøm, du bruger til opladning.

Har du allerede en ladeboks? Der er stadig masser af fordele at hente

Få fuld garanti, automatisk refusion, adgang til support 24/7 og masser af andre smarte fuktio-ner.

Du kan sandsynligvis stadig bestille en serviceaftale hos os, selvom din ladeboks ikke er købt hos NRGi Zapp. Du skal bare opfylde følgende krav:

• Ladeboksen må maksimalt være 3 år gammel, og den skal være installeret af en autorise-ret elinstallatør.

• Ladeboksen skal være en type, vi accepterer og med indbygget elmåler.

Se liste over accepterede ladebokse.

Hvorfor vælge en serviceaftale hos NRGI og Monta?

NRGI benytter Monta-platformen til opladning både hjemme og på farten. Med Monta får du øjeblikkelig tilbagebetaling af refusion, så snart du tager stikket ud af bilen – en unik funktion ingen andre tjenester tilbyder. Dit abonnementsgebyr trækkes automatisk fra din elafgiftsrefusion, hvilket sikrer en positiv saldo hver måned, som kan bruges til opladning på rejser, f.eks. til Italien, eller udbetales til din bankkonto.

Som elbilist kan du få elafgiftsrefusion pr. brugt kWh til opladning af din bil. Hvor andre udbydere kan tage 3, 6 eller endda op til 12 måneder at udbetale refusionen, sker det hos os og Monta-appen med det samme. Som privatperson kan du ikke søge refusion alene, men vi står klar til at hjælpe dig. Vores serviceaftale er allerede tjent hjem efter blot 1-2 opladninger.

NRGI tager også fuldt ansvar og risiko for din ladeboks eller ladestander, når du har en serviceaftale hos os. Hvis opladeren går i stykker, dækker vi alle omkostninger, inkl. forsendelse, servicebesøg (om nødvendigt) og en midlertidig erstatningsoplader, mens din defekte oplader er til reparation.

Du kan frit skifte mellem abonnementer. Forlader du som elkunde NRGI , flyttes du automatisk til den lavere pris på 71,6 øre/kWh. Tilslutter du dig NRGI Time, opgraderes du til den højere pris på 89,5 øre/kWh.

Få refusion til jeres ladestationer i virksomheden eller boligforeningen

Refusion gælder ikke kun for private, og er derfor også aktuelt for dig der har, eller skal have, opsat en ladestation ved jeres virksomhed eller boligforening. Uanset hvor mange ladestandere eller ladebokse du har brug for, kan du læse mere om vores ladeløsninger til erhverv og boligforeninger. Du er naturligvis velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig med et skræddersyet tilbud til netop dit behov.

Har du allerede en ladeboks?

Hvis du har din egen oplader, som ikke er købt hos NRGi Zapp, kan du muligvis stadig tegne en serviceaftale hos os. Ladeboksen skal være en vi accepterer med indbygget elmåler. Se hvilke ladebokse vi acceptere her på linket.

NRGi Zapp forbeholder sig ret til at afvise en boks baseret på alder, type eller samlet brug.